onsdag 25 augusti 2010

Everybody is looking for love.

Ja godmorgon på er vänner. Fast jag har iofs varit uppe sen kl 7.30. Idag fungerade kaffebryggaren iaf :P Tur det. Pratade en stund med lilla mammsen oxå :) Sen åt jag frukost. Nu har jag bäddat sängen och klätt på mig, med en ny tunika/klänning som jag "fick" av en på sjukhuset :) Gillar den mycket, kul att känna sig LITE fin. Kl 9.30 om en halvtimme asså, kommer min bil. ska till Dr Peder kl 10. Efter det går jag till avdelningen och där får jag nog vara ett tag. Inte förrän kl 13.40 ska jag och läkaren till Länsrätten ang mitt LPT ska förlängas... Mm det e sååå kul när en domare och andra tanter sitter och studerar en och sen "Du lider av en allvarlig psykisk störning, därför anser vi att vård enligt LPT ska fortsätta." PANG, klubban i bordet. Kul - NOT!



Men efter det hoppas jag att jag får åka hem igen, imorrn kl 11 har jag tvättstugan och det behövs som ni kan se på badrumsbilden :) Vädret ser mycket lurigt ut, ska jag ha jacka eller kofta??? Dilemma big time.







Nä nu ska jag ta och stoppa ner cigg paket i min väska för jag vet inte, kanske blir jag kvar på avdelningen inatt - vill inte det, men man vet aldrig och utan cigg skulle jag dö!

Ha en toppen dag!!

Inga kommentarer: