söndag 1 augusti 2010

Frågetecken?

Sitter här och funderar på hur jag vill ha det, vad jag behöver nu. Om jag får, är jag redo att bli utskriven imorgon? Mitt spontana svar blir, nää-kanske inte. Problemet e ju dock det att jag VILL hem, men jag är ärlig när jag säger att denna helgen har varit tuff. Nära självskador för många gånger, destruktiva tankar och myyyyycket ångest.

Hade jag inte umgåtts med mamma och syster igår hade det kanske inte slutat så jätte bra... Som sagt, ångesten dödar mig.
Jag får väl helt enkelt se vad som händer och sker... men ALLT KÄNNS SOM ETT STORT FRÅGETECKEN!

Vad gör jag uppe såhär tidigt? Vaknade faktiskt redan 04.40, ehh kul, neeej. Min plan idag innan jag åker tillbaka till hispan e att jag ska storstäda. Det behövs verkligen, om jag säger så. Vart jag ska få orken ifrån e dock ett mysterium. Men det löser sig, säkert.

Nu ska jag slå på teven o se vad utbudet e nu kl 5.09 på morgonen. Gissar på tecknat :P
KRAM

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Hoppas du mår lite bättre nu gumman, och att allt går bra idag. Jag fixar NÖVA! Puss!