tisdag 31 augusti 2010

Nice.

Oh yeah vad nice, det är när man e mätt och go och har nybryggt kaffe i sin kopp och röker en cigg. Riktigt nice. Ibland slår det mig att sånna "små" stunder i vardagen verkligen kan vara helt underbara... 

Det har faktiskt gått riktigt bra idag med städning och tvätt, inga problem nånstans. Var iväg till Centrum en sväng medans tvätten var i torktumlaren. Handlade kaffe, mjölk och bacon. Har ca 50 spänn kvar - tills den 20.e. Fuuuck, men det får gå.

Efter min mys stund här med kaffet så ska jag ta en dusch. Sen kl 18.30 ska jag vara på busshållplatsen, en snäll körkompis kommer och hämtar mig, får även åka hem med henne sen. Tackar och bockar ;) Åh det ska bli så satans kul att börja sjunga igen, hoppas på några riktigt roliga och bra sånger. Ska ta och ta ut mina gamla noter så jag får plats för nya.

Nova-Li ligger här bredvid mig i soffan och sover, hon har legat där i drygt 2 timmar nu. Min lilla ängel.

Nä nu ska jag ägna mig åt lite seriöst kaffe-drickande...
Kul inlägg detta var - eh not, men men.

Kisses N´Hugs
B e c k a

Inga kommentarer: