onsdag 1 september 2010

Yeah!

Taggad till tusen! Ska till Bibblan här i centrum när de öppnar kl 12. Ska "jobba"... Måste disiplinera mig så att jag verkligen gör det, här hemma är ingen idé, måste iväg för att få nått gjort. Jag hoppas det går bra, men det tror jag.

Herregud att jag sov så länge idag, till 9.30 då jag hade satt alarmet på mobilen till, trodde faktiskt inte att jag skulle sova så länge, men jag behövde väl det då gissar jag...

Dricker dagens första kopp kaffe, mmmmm :)















Senare i eftermiddag ska jag hem till mormor. Jag och kusinen ska hjälpa henne med att kasta diverse saker, hon har ju ÄNTLIGEN skaffat sig en aptus droppe till soprummet... Sen ska vi väl försöka prata lite vett med henne. Hon BEHÖVER hemtjänst, och det är på tiden att hon ställer sig i kö till ett ålderdomshem. Det kan ju vara flera års väntetid på vissa. Bara att be till Gud att hon inser detta och INTE sätter sig på tvären... Lilla mormor♥

Annars idag händer inget speciellt. Jag väntar fortfarande på ett paket som skulle komma I SLUTET AV AUGUSTI. Var helt bombsäker på att det skulle komma för några dagar sen, men nej. Kom på att jag ska få sms-avi och inte brev, så jag får väl glatt ha tålamod och vänta, suuuck... Inget viktigt så i det paketet men det e ju skönt att få det, så man kan släppa det lixom.





























Jag märker att min kropp RENSAR ut alla gifter och slaggprodukter. Det e ju skönt, idag har jag ätit LCHF i exakt en vecka - och jag märker som sagt redan förändringar. Har ju börjat med lymf rening oxå så jag ska bli helt ren inuti kroppen... Glömde att berätta det men i måndags så var det ju vägnings dags och jag hade alltså gått ner 1,7 kg redan. Gud va fort det gick, men jag tror det bara var nått tillfälligt, nu kommer väl det gå lite långsammare som det ska, men jag märker redan skillnad på de där kilona... Jag ska klara detta denna jag. JAG VILL, JAG KAN!!!!











Nu ska jag ta och komma igång med frukost osv. Tiden tickar fort förbi.
Önska mig Lycka Till! :D

Kisses ´N Hugs
B e c k a

Inga kommentarer: