tisdag 28 september 2010

Bättre dag idag, måste ta tag i mitt liv, mitt mående OCH min vikt. Detta funkar inte längre!



Jepp godmorgon folket. Som ni vet så var gårdagen ingen bra dag, en riktigt BAD DAY, var det. Men idag känns det bättre. Lite bättre iaf.
Om några minuter ska jag till tvättstugan och sätta på tvätten. Jag måste ta mig till min mormor sen oxå för jag MÅSTE få låna pengar av henne eftersom jag ska till tandläkaren imorrn och hon måste ha lagt på telefonen fel för det tutar bara upptaget hela tiden när jag ringer till henne. Så jag får ta och knata dit... Hoppas hon kan låna mig, annars måste jag avboka tiden hos käftis...

Aja, jag skulle verkligen VERKLIGEN behöva städa här hemma, men orkar jag det idag? Vette fan faktiskt. En sak i taget. Tvätten först, sen mormor. Sen kanske jag orkar städa innan jag ska åka på kör rep ikväll. Och jag KANSKE får tillbaka min strömsladd till min stora laptop ikväll, om mammas körkompis har lyckats laga den och tagit med den dvs... Hoppas hoppas, min lilla laptop är bra, men inte alltid. Tex när jag ska spela spel på fb så fryser den hela tiden. Den pallar lixom inte med grafiken and everything. Så jag längtar efter att kunna använda min stora.

Nää nu måste jag rusa ner.
Kanske skriver mer senare?

Puuss på er <3

Inga kommentarer: