tisdag 28 september 2010

Mat, mat maaaat!

Asså skit, jag e hungrig IGEN! Jag åt lunch vid 14-tiden och är nu VRÅLHUNGRIG igen... Så, det blir att ställa sig framför spisen igen. Om ca en timme ska jag åka till kören. Mm idag ska vi börja med en kvart extra så hädanefter kommer vi alltså öva mellan kl 18.45-20.30, med en kort kaffe/frukt/rök paus. Yes, ska bli intressant att se om det verkligen blir så. Ibland känns det som att det e lite lösa regler i kören. Beror det på en för försiktig körledare eller på för slappa korister...Aa det e frågan. Jag e på iaf. Det e ju KUL att sjunga och en kvart extra, hallå vad gör det egentligen? NADA!! Hoppas hoppas det blir så nu...

Aja, har haft ett par skiiit tråkiga timmar här hemma och vad BORDE jag ha gjort då? Städat, ja, men serru d har jag inte. No no, jag har bara legat i soffan o glott på nått tv program jag inte tyckte om ens. Japp, så kan man oxå göra. Säger som mamma, att dammråttorna försvinner ju inte iaf. De finns garanterat kvar imorrn oxå.

Men jag har iaf diskat och bäddat sängen idag, alltid nått. Vart hos mormor, handlat lite, tvättat kläder. Ja, så lite har jag ju gjort. Nu håller vi bara tummarna att jag får tillbaka min sladd, hel och så ikväll. PLEASE. Ja ja, blir som det blir... Konstigt, nu känns hungern som bortblåst. Frågan e om jag ska äta ändå eller skita i det? Ska iaf gå och plocka fram lite kläder jag ska ha på mig ikväll. Skönt när allt e nytvättat, då har man lixom ALLT att välja mellan:)

PUUSS PÅ ER!


Inga kommentarer: