fredag 3 september 2010

Installations gubbar.

Frust, pust och stön. Jag verkligen älskar när man får en lapp i brevlådan där det står att "några behöver få tillträde till din lägenhet mellan kl 8.00-17.00". Jahaa lixom, jag har fått avboka MBT idag + annat jag hade behövt göra. Bara för att BoBy har bestämt att det ska finnas 2 BREDBANDS UTTAG i lägenheten. Jag behöver inte 2, jag behöver inte ens 1 - jag har ju trådlöst Internet, gaaahhh. På lappen stod även att "du måste flytta ut möblerna 1 meter från väggen"! Fuck, tänkte jag. Men faktiskt så lyckades jag få ut min gigantiska TV MÖBEL, det e bara att hålla tummarna att den inte brakar ihop nu, för det är INTE meningen att man ska flytta på den när den är monterad. Jävla BoBy, sånt här gör mig riktigt pissed off. Och som om inte det räcker vet jag att de gubbarna som ska komma inte kan prata ett ord svenska. Jo, jag var hemma hos mamma när de var hos henne. Jävla idioter säger jag bara, och så har de mage att svära och säga hemska saker om oss. Blää. Nu får vi väl se, med min otur kommer de säkert 16.55. Så jag får väl helt enkelt ha det såhär nu då. En bra sak e väl att Nova är jätte lycklig - typ "åh vad spännande mamma, jag måste leka just här nu"... Mmm suuck. Och nu vet jag vart alla mina toffsar har tagit vägen, bakom bokhyllan! Nova hade nog 10 stycken som låg där... Aja. Vill ni se hur jag har det nu? Vassegoo...




Ok, det kanske inte är såå farligt men jag e bara så himla rädd att tv-möbeln brakar ihop... Praying to God... Aja. Sovit gott iaf. Vaknade 6.50. Dricker fortfarande kaffe. Kan inte äta frukost riktigt ännu.  Men ska väl göra det snart.
Kl 11 kommer Susana, var jätte längesen vi träffades, flera månader... Ja nää nu ska jag gå ut och ta en till cigg. Först en påtår.





























Kisses `N Hugs
B e c k a

Inga kommentarer: