lördag 4 september 2010

Jag blir galen.

Jaha, då är jag återigen tvungen att köpa en ny kaffebryggare. Den jag har har alltså lagt av, eller ok -den fungerar om jag STÅR OCH TRYCKER på locket hela tiden. Asså det håller ju inte i längden... Det e asså den jädra "dropp-stopp funktionen" som har lagt av. Det rinner inte ner i kannan, utan filtret fylls på tills den svämmar över, har hänt för många gånger redan, kaffe överallt, vatten och pulver. Gaaaaaaahh. Nån som kan tipsa om nån bra kaffebryggare UTAN droppstopp funktion. Gissar att det inte finns. Aa, jag kan ju inte köpa nån NU. Men jag har lagt ut en jacka på tradera så jag hoppas jag kan få in lite pengar den vägen - vi får väl se.

I eftermiddag e jag bjuden på middag till mormor och Lena. Ska bli trevligt, mamma o syrran kommer oxå. Mormor ville att jag skulle ta med min kamera, så det ska jag göra. Annars har det varit en lugn lördag, skönt. I början på nästa vecka är det FULLT i kalendern... Blir trött bara jag tänker på det...

Nää nu ska jag dricka mitt jävla kaffe och röka en cancerpinne. Sen dags att klä på sig kanske? Sitter i pyjamas fortfarande, he he.

PUSS

Inga kommentarer: