torsdag 30 september 2010

Jag ser dig i mängden och då slår mitt hjärta ett extra slag.




Uuuuuusssccchhh och bläää. Jag har ett hemskt kaffe här hemma. Fy fasiken vad hemskt det smakar. Måste skaffa mitt vanliga idag. Kan fråga mamma om hon vill ha detta kaffe, Zoega, usch fy och blä. Det e en konstig bismak på den som jag bara inte tål. 

Annars är det väl rätt hyffsat med mig och mitt hem. Ja, förutom att jag fortfarande INTE har städat, men det ska jag göra imorrn. Innan eller efter terapin, det får vi se. Men jag måste verkligen ta tag i det. 

Yepp jag vaknade kl 8 imorse, hade satt klockan på ringning till 8.30. Men jag gick upp och ganska på en gång satte jag igång och jobbade ;) Så nu har jag gjort det klart, för denna vecka... Skönt. Fast det jag gör e ju faktiskt något jag tycker om... Ja, vissa vet, vissa inte. Hursomhelst har ätit en sen frukost/brunch nu och ska snart bege mig till skärholmen. 

Ska till min dietist där, inte för att jag inte vet hur jag ska äta utan för att det är obligatoriskt för alla att gå till en dietist innan man kan få hjälp. Så jag får se glad ut och bara göra det. Sen äter jag ju INTE som hon säger att jag ska göra och det är jag ärlig med till henne.

Sen efter det ska jag ta bussen därifrån hem till mamma och syster. Äta mat och sen åker jag och syrran iväg för att hitta på nått, vi får se vad det blir. Ska bli kul iaf ;)

Och satan vad kallt det är idag. Kl 8 imorse visade det 4 grader. Brrrrr. Det blir att klä på sig varmt. Undrar om jag har nått batteri kvar i min iPod. Aja annars får jag lyssna på musik i mobilen. Nä nu måste jag fixa med det sista. Ville bara titta in och uppdatera lite!

Ha en toppen dag alla läsare.
(Ja jag vet att ni existerar...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken jättebra bild!