fredag 1 oktober 2010

Fryser.

Goood moooorning!

Ja jag har varit vaken sen kl 8.30. Druckit kaffe, mys stund med Nova, spelat FrontierVille på Facebook, det bästa spelet ever... Rökt 2 cigg har jag oxå gjort. Så what happens today? Jo jag ska beställa bil nu, kl 12.30 åker jag till induvidual terapin. Yeah, usch var länge sen, 2 veckor, P hade förhinder förra fredagen så då blev det inget. Ja ja, det går nog bra. 

Sitter här och fryser i mitt nattlinne.. Ska ta o klä på mig och äta frukost. När jag kommer hem sen e det verkligen dags att städa här hemma. Fast jag vet att jag inte kommer ha orken egentligen men det e bara att bita i det sura äpplet!

Ha detta e en 3 år gammal bild på mig. Hemma på fest hos marie. Asså i slutet av 2007 tror jag detta var. Skit va mycket jag har förändrats... Mm inte världens bästa bild men jag var inte helt nykter här om jag säger så...he he.

Nää klä på sig nu o käka lite. Och beställa FT.

Hej hopp, gummi snopp !!!

Inga kommentarer: