fredag 31 december 2010

Nu kör vi. 2011 ska bli mitt år, fuck everything else. Here I come ♥

Tänkte bara kika in här och skriva några sista ord på detta året. I stora drag, måste jag ändå säga att 2010 var ett BÄTTRE år än jag haft sen 8 år tillbaka. Bara detta att jag ENDAST var inlagd 2 gånger under hela året (1 vecka i maj och 1 månad juli-augusti). Totalt bara 5 veckor av årets alla 52 :) I alla andra år har jag i princip bott på sjukhus. 2 månader hit, 4 månader dit.... blabla. MEN JAG GJORDE DET! FAAAAN va jag e stolt:)

Ser fram emot vad det nya året kommer komma med. Jag hoppas på jobb, bättre ekonomi, bättre hälsa, dejting, kärlek, pussar, kyssar, sex, alkohol, gull med mina bäbisar, utlandsresa(or?), sol, bad. Jaa, något av detta borde jag väl iaf kunna få uppleva under 2011?! Bara leva, njuta av allt som erbjuds.

(jag januari 2010)
Ja, jag kan nu även för första gången någonsin STOLT säga att jag ska fira denna nyårsafton helt alone. Jag är sjuk, med feber o hela alltet. Så jag har inte så mycket val. Och faktiskt så är det helt ok, faktiskt lite mysigt oxå. Fatta vilken skillnad, förra nyår skulle jag ALDRIG  ha gjort d, jag hade åkt till någon trots feber, jag fick panik av bara tanken på att vara ensam på nyårsafton. Men nu kan jag inte förstå varför? Sitter och slö kollar på tv, kikar på datorn då o då, kelar o pussar på mina underbara ungar, som BTW e livrädd för alla dessa jävla smällare. (GRRRRR)
Kl 00.00 ska jag skåla in det nya året i ett litet glas Sangria och titta upp mot cosmos och föreställa mig hur jävla mycket det kommande året kommer KICKA ASS :D. Ha ha, d lät ju väldigt flummigt, but wtf ;) Ja jag har bestämt att det ska göra det. Allt måste ordna sig, med nya beslutet från FK, MBT-terapin som jag faktiskt har gått i snart i nästan exakt 1 år (började jan-feb 2010), vilket oxå innebär att jag ska sluta i mitten/slutet på sommaren, hm ja skit läskigt säger jag, men kom igen, BRING IT ON!!!!

Jag vet även att min älskade Britney släpper en ny singel nu i januari, vågar jag hoppas på en ny turné, vågar JAG hoppas på att isf ÄNTLIGEN få ARSLET UR VAGNEN & KOMMA IVÄG PÅ DEN? JA det ska jag. Så det e bara att börja spara pengar. Sluta köpa allt skit som godis m.m

ok, mindre än två timmar kvar på detta året. jag vill verkligen önska er ALLA ett jätte GOTT SLUT och naturligtvis ett GOTT NYTT ÅR!!!!
Vi ses 2011, och kanske kanske kommer jag bli lite mer aktiv i bloggandet igen??
Vi får väl se!


KISSES ´N HUGS
/BECKA

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Rätta takterna tjejen, du kommer att ta livet med storm. Precis rätt inställning! Älskar dig mitt hjärta! Pöss pöss!