torsdag 14 april 2011

Funderar...

...på om jag ska börja blogga lite mer seriöst? Vi får se. Förkylningen blir inge bättre, bara värre. Nyser o snyter mig hela tiden. Har fått sånna där uuuunderbara sår vid näsan av för mycket snytningar med sträva servetter.. Aja...

Och det där med att jag har det så fint hemma stämmer, men inte just NU. När man har runt 38-39 graders feber pallar man lixom inte att hålla efter. Jag behöver verkligen städa. MEN MEN. Min snälla mamma var här idag igen o hjälpte mig med lite saker, bla att göra rent kattlådan, jag klarar det inte nu när jag mår så här - spy varning!

Sitter här i mörkret o borde gå o tända upp lite men jag orkar inte resa mig. Gaahh!! Men jag ska väl göra d nu, och ta några alvedon oxå. Hm eller kanske väntar jag med det tills jag går o lägger mig så att jag förhoppningsvis får sova lite...

En sak som JAG tycker e synd är att jag nu insett att jag måste ta mina sömnmeds. Kan inte somna utan de nu när jag e sjuk. IMORSE somnade jag strax innan kl 4... Suck.
Men en dag SKA jag kunna sova som normala människor. Har varit beroende av sömnisar i ca 8 år nu. SJUUUKT!

Ha en fin kväll o natt allihopa :)

Bjussar på en bild från när jag var ca 18 år. Skiiiit va smal jag va... (ÅNGEST!)

Inga kommentarer: