måndag 18 april 2011

Vårdcentralen.

Hej hopp!

Jag var iväg till Vc för ett par timmar sen. Min envisa förkylning vill inte ge med sig. Jag får feber så fort jag gör det minsta lilla.

Blev ingen MBT-grupp idag heller (så skjut mig då). För att vara ärlig så mår jag bajs, och det blir ännu värre när jag e på gruppen. Alla nya som kommit o det blir jämt sånna jobbiga situationer som att nån får psyk bryt, springer ut, gråter osv. Och JA, jag kan jag med, men just nu pallar jag inte.
På vc fick jag lämna blodprov o halsprov o så ska läkaren ringa mig idag OM jag har nån baktriell infektion = penicilin :( Men jag hoppas inte det.

Strax efter kl 17 idag ska jag möta mammi och så ska vi åka till SKHLM för att käka nått smarrigt, och jag ska jag få mina PÅSKPRESENTER!!! Jippi :)

Jag mår illa o känner mig spy färdig. Antagligen för att jag typ aldrig äter.

Vi var några stycken som gjorde slag i saken i lördags och invigde GRILLSÄSONGEN. Jättemysigt och trevligt trots att jag satt där o frös o snora.. men jag lyckades med konststycket att bli solbränd i fejjan ;). He he.

Nää nu ska jag slänga mig i soffan en tag o sträcka ut mig innan d e dags att fara iväg igen.

Take Care ♥

Inga kommentarer: